Thursday, March 20, 2014

[SEW] customized felt tee

salam, kesinambungan entri so called teaser: my first felt project tempoh hari...aku nak share la hasilnya kat sini.. nothing fancy ok. tapi for first timer macam aku ni mestilaa excited sket :D







bunga ni aku buat sendiri tau..free hand je..hihi





baju tu asalnya dari kain singlet yang aku jarang sangat pakai. kalau nak buang sayang, kain buruk pun dah banyak..so, tercetusnya nak buat baju gaun simple je untuk muna pakai di rumah..sekali dengan skirt, so tak payah 2-3 lapis..

alphabets tu aku lukis guna marker pen, terbalik, so kesan marker tinggal kat dalam. no tekap2...sebabnya nak simple, mengejar masa.

ok tak? 

ok lah kan, hasil kerja orang malas. hehehe. 

1 comment:

  1. cantik lah is..untung muna dpt mama pndai jahit..hehe

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...