Thursday, March 20, 2014

oh mak, nenek panggil ~

bila muna dah pandai cakap, kadang2 dia panggil aku mak, kadang2 dia panggil aku cik (ikut kazen2 dia) 
-_-"



pagi tadi dia bangun awal, aku pulak tido lewat, so aku still nak tido..macam2 la dia buat n cakap. aku buat bodo je laa. sambil mata aku sebelah terbukak sikit memerhati gelagat dia.

aku ingat aku tak respon, dia nak tido balikla, rupanya tidak...tidak sama sekali..

last2 dia cakap "OH MAK, NENEK PANGGIL" (oh mak, nenek nunggah) sambil jari telunjuk di tuju ke pintu bilik.

terus aku dengar suara mak mertua aku...dia tak panggil aku pon..tapi aku terus segar dan tak rasa nak tido lagi.

huhu muna oh muna..setahun 6 bulan :)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...