Friday, October 17, 2014

Picky eater

Assalamualaikum..

(Publish entry yang lama duk kat draft)

Muna ni jenis yang lambat tumbuh gigi..umur 11 bulan baru nak tumbuh gigi dua batang kat bawah. Hihi.

Lepas tu gigi dia tumbuh la secara ber peringkat..aku dah tak ingat sangat mana dulu tapi yang pasti mesti dua batang sekaligus. Cuma geraham dia pegi tumbuh 4 batang serentak..huhu..masa tu ragam muna pon memang boleh tahan la..

Now at almost 2y1m, gigi depan dah penuh, senang dia nak makan. Bestnyer.. Tp perangai picky eater tu tetap ade la.






Suka tengok dia kunyah2 makanan. Hehe. Dahla penggeli. Sikit je salah, termakan cebisan kertas halus pun dah nak termuntah macam ape je bunyinya.



Ngade kan. Macam dah besar je.





Mula2 pakai sudu..tapi macam susah sangat je.





Hurmm nak makan aper ye...





Popcorn pon sedapp..




Choki choki anyone?




Ok dah kenyang. Nak gi mane pasni mama?




Adoii, makan pon bawak teddy bear.




Macam mak datin je gayanya. Haha..


Kenapalah mak kau ni tak picky eater yer. Dapat la slim sikit. Hewhew. Kbyee

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...