Sunday, February 15, 2015

Extra cheese

Assalamualaikum..

Aku tengah cuti sekarang..seminggu..ehehe..macam baru je dengan term "cuti". Kata baru keja.. Since 2011 pulak tu. Duk umah je. So memang takde istilah cuti.

Eh tapi kan...aku ade projek menjahit gak ni weh..isk2..cuti2 pon ade benda nak dikerjakan. But it's ok! Aku rak reti duduk2 melanguk je..unless tgh lepak2 kat kedai makan. Hehe

Panjang pulak mukhadimah. Senanye nak citer aku baru jumpa pizza yg sedap gile. Tengah preggie ni asyik nak makan western je.. Pizza ni sedap sebab dia murah (eh?) dan dia takde banyak ingredient..simple sangat. Pastu extra cheese!




Yang penting, murah. Rm18 siap extra cheese. Kalau tak rm16 je. 2 org makan macam kenyang gile. Kat summer mall punya food court. Tak ingat pulak nama pizza ni.. Dan igredient dia. Tapi macam ade ayam. Kot? Haha. Definitely akan pergi makan selalu, insyaallah. Huahua

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...