Thursday, February 5, 2015

The redlines part II



Assalamualaikum...tengok gambar pun dah faham kan entry ni pasal apa. Hehe.

Pertama sekali..syukur Alhamdulillah. Memang pregnancy kali ni aku rancang. Mula rancang 3 bulan sebelum betul2 pregnant. Ini kira pregnancy yang ke tiga untuk aku. Jadi biasa2 je la kan. Dah tau la sikit2 dari pengalaman dulu.

Mula2 memang aku dapat rasa tanda2 awal pregnancy, especially breast tenderness dengan kat leher ada garis gelap sket. Sepatutnya 13 nov tu miss p dtg, tp tak datang. Esok tu besday aku, terus aku perasan sorang2. Yayy aku pregnant. Finally ~ Padahal belum buat upt dan sebelum tu selalu je dapat false alarm :p

20hb nov aku buat upt ni. Walaupun tak surprised sangat macam masa pregnant kan muna dulu..tapi kali ni excited sikit..mudah2an semuanya selamat..

Hari ni kalau tak silap aku 16w n 2 days kot. Tapi jarang2 lah rasa baby gerak. Sebelum ni ada la rasa sikit2. Tu pun light sangat. Maybe baby kecik lagi kot. Sebab tu tak dapat nak rase. Haa. Yelah tu kot. Huhu

Dah scan masa bukak buku pink haritu. Semua ok. Hopefully ok sampai baby lahir n membesar.

Seorang ibu hanya mendoakan yang terbaik untuk anaknya (",)

Monolog: Btw, ada lagi satu benda nak share. Next entry je lah, baru best.

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...