Friday, January 4, 2013

like mother, like daughter?

masa aku tengah mandi tadi, my mil tanya, "eh is sikda air kah?"..aku pun heran kejap, nape dia tanya camtu? pastu aku pikir, oh, maybe dia tanya sebab tak dengar bunyi air. so aku jawab la "air ada, kmk mandik air panas tok, hehe" pastu dia pun jawab, "aih...air panaskah??" dengan nada mengusik.

sebab tu tak dengar bunyi air sebab aku gigih masak air dan prepare awal-awal air panas suam-suam kuku. lebih baik mengada mandi air panas dari tak mandi lansung kan? haha

patutlah selama ni, muna susah betul nak mandi air sejuk. kalau dimandikan dengan air biasa tanpa dicampur air panas memang meraunglah anak aku tu..tahap keluar urat kat leher...haha melampau ;p

kalau ada rumah sendiri, this is a must have:

pic googled

hurm...kalau ada duit lebih, might consider this one lah:

pic googled

haha berangannnn je keje. oh my, aku sangat suka mandi berendam dalam tub..huhu

ok muna, mama dah tanak paksa muna mandi air sejuk, walaupun orang kata mandi air sejuk nanti cepat besar...coz mama knows how it feels like kena curah dengan air sejuk. torture!

tapi takyah manje sangat eh, suam-suam je, takyah nak panas ala mandi hot spring, jacuzzi suma tu ;p

1 comment:

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...