Wednesday, October 24, 2012

cloth diaper anyone?

hari isnin lepas aku ada terima parcel dari seorang bestie yang sama-sama belajar kat matrikulasi johor dulu..she was my roomate, we were close back then..i miss the good old days..dia jadi mama tahun 2011 yang lepas, to a cute baby boy, fatih. dia ni peminat tegar cloth diaper, so anak dia memang pakai cd je..alhamdulillah, dah ada online bisnes pun kat fb.

kat belakang ada cartoon ;)
dia encourage aku untuk bercd...sebab it's environmental friendly, dan juga pocket/wallet friendly..hehe..aku rasa macam nak try ber'cd' ni..jimat jugak kan, aku kira-kira diaper muna dalam sebulan almost 200 keping..average dalam sehari 6 kali tukar lampin...itu masa newborn, aku rasa makin besar makin kerap kot. 

tapi aku blum yakin lagi aku rajin ke tak mencucinya nanti..all in all, there's no harm in trying kan?

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...