Wednesday, October 23, 2013

Gigi 4 batang




Mama baru perasan 3 hari yang lepas, gigi anak mak ni dah tumbuh kat belah atas..yang gigi rabbit tu 2 batang..Hehe..muna tak demam pun..tu yang mama tak tau tu..dia dah mula berjalan pun tak demam..cuma dia selsema sikit sebab berjangkit dengan mama..hehe..syukur tak selsema teruk.

Kiranya dia nak pandai jalan tu sama waktu nya dengan dia nak tumbuh gigi ke 3 dan 4. Patut lah malam2 tak lena tido dia..

teruja aku dia dapat gigi..rugi tak rakam ekspresi aku masa tu..haha

Makin comel la anak mama ni
(^___^)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...