Saturday, October 26, 2013

muna n her ponytail

small things can make a huge difference...
rambut muna semakin panjang..
baru2 ni baru aku terdetik nak ikat rambut dia..
better late than never yeh?

ekceli aku suka buat pigtails..atau bunches..
tak sabo nak tunggu panjang lagi dapat wat full ponytail..hehe

yang ni aku expect untuk pakai buang ye

aku tak reti nak bereben2 sangat ni...
getah jenis ni....sakit tak?
aku ada buat eksperimen gak.. (cewah)
yang ni lembut je, plus dia kecik, 
takyah buat pusingan banyak kali

haa mau nye tak hangin mak tengok?

ok skit la..walaupun tak tentu pasal..hihi

susah nau nak ambik gambar dia ni..
tak sesusah aku ikat rambut dia
sampai papamuna pun hairan
"nape dengan sayang dia nak, kalau orang lain ikat dia taknak eh?"

well, aku kan mak nye...mestila aku ada cara 
hahahaha

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...